اس ام اس با مضمون بوسه!!!

نیست در این گفته من سوسه ای گر تو به من قرض دهی بوسه ای

بوسهء دیگر سر آن مینهم لحظه دیگر به تو پس میدهم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گفته بودم كه اگر بوسه دهی،توبه كنم كه دگر باره ازین خطاها نكنم

بوسه دادی،چو برخواست لبت از لب من توبه كردم كه دگر توبه ی  بیجا نكنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلم کرده هوایت نازنینم فدای بوسه هایت ! نازنینم

تمام صورتت پنکیک پوش است بگو بوسم کجایت نازنینم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اندكی عاشقانه تر زیر این باران بمان ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت كند
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بوسیدن قول ماندن نیست شروع با هم بودنه درک و هم را فهمیدن و حس به هم رسیدنه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

لبهای مرا از همه استثنا کن یک بوس خصوصی به لبم اهدا کن !

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 دیگه بوسه قدقن ماچ و عشوه قدغن توی عمق فاجعه
رفتن بی جا قدغن جمع دو تایی ما باشه به هر جا قدغن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عجب لبی ! شكرستان كه گفته اند ، اینست چه بوسه ! قند فراوان كه گفته اند اینست
به بوسه حكم وصال مرا  امضا كن كه آن نگین سلیمان كه گفته اند اینست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تا کی به نگاه تو دلم خوش باشد با بوسه ی عکست نگهم خوش باشد
من می روم و یکسره می می نوشم بگذار که ساعتی دلم خوش باشد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آنقدر بوسیدمش تا خسته شد خسته از بوسیدن پیوسته شد
خواست تا لب بر شكوه وا كند لب نهادم بر لبش تا بسته شد
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یك بوســـــــه ز تو خواســتم و شش دادی شاگــــــرد كه بــودی كه چنین اســـــــتادی
خوبـــــی و كـــــــرم را چـــو نكو بنیــــــــادی ای دنیــــــــــــــا را ز تو هـــــــــــــــــزار آزادی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به چیـن زلف تـوشا نه کشیــدم دمادم ازرخ تــو بــوســه چیدم
 من از بــــاغ رخـت صـــد لالـه چیـــد م تو خواب بودی و من سرمست زعشقت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای وای نكنه عاشقی هامون دروغكی باشه من دوست ندارم بوسه هامون یواشكی باشه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای عشق کجاست دیده ی دیدن تو در باور کیست حس فهمیدن تو
عمری طلبیدیم و نشد قسمت ما یک لحظه مجال لب بوسیدن تو

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند / قاب عکس توست اما شیشه ی عمرمن است
بوسه بر مویت زنم ترسم که تارش بشکند / تارموی توست اما ریشه ی عمر من است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

امیدوارم تو خونه پماد سوختگی داشته باشی چون برات یه بوس داغ فرستادم !
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ببخشید ، میشه یه بوس بندازی !؟ ” کانون بوس ندیده ها ! “

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عزیزانى که اس ام اس ندارند بوس هم پذیرفته میشود آدرس اینترنتى ما،دبلیو دبلیو داد،داد داد نداد به زور مى بوسیم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یکی در آرزوی دیدن توست/یکی در حسرت بوسیدن توست
ولی من ساده و بی ادعایم/تمام هستیم خندیدن توست..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

لبخند تو طلوع و بوسه ی تو غروب منه ممنونم بخاطر اینکه بهترین و شگرف ترین دوست و همدم منی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

برو بشین رو پشت بوم روتو بکن به آسمون در جهت وزش باد یه بوس فرستادم برات

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تمام شیرینی عسل از بوسه است پاسخ هر بوسه ای یک بوسه است بهترین هدیه پس از یک انتظار بشنوید از من فقط یک بوسه است

Leave a Reply

