پیامک و اس ام اس های عاشقانه ترکی با معنای فارسی.

عاشق ادین شیرین دی

فرهاد دوستو شیرین دی

دوست دان دوستا گلن پای

بئچه بالدان شیرین دی

ای عاشق اسمت شیرین است

دوست فرهاد شیرین است

هدیه ای که از دوست میرسد

از عسل تازه شیرین است

من سنی سئویرم ،سن واری،پولو،

گور هاردا دوشوبدو عشقیمین یولو…

نه منیم اوره ییم بیر بئله دولو،

نه سنین اوره یین بوش اولمایایدی

من تو را دوست دارم و تو پول و ثروت را

ببین راه عشقم به کجا افتاده است

کاش نه دلم اینقدر پر بود

ونه دل تو اینقدر خالی بود

من ترک شراب لب یار ائیلدیم اولدی

زهر غم هجریله مدارا ائیلدیم اولدی

ای شیخ بهشتی دئمه ترک ائیلییه ن اولماز

من ترک سر کوی نگار ائیلدیم اولدی

من ترک شراب لب یار کردم و  شد

با زهر غم هجر مدارا کردم و شد

ای شیخ نگر که کسی بهشت را ترک نمی کند

من ترک سر کوی نگار کردم و شد

جان وئرمه غم عشقه کی عشق افت جاندیر

عشق افت جان اولدوغی مشهور جهاندیر

سور ایستمه سودای غم عشق زیاندیر

جان به عشق نده که عشق افت جان است

افت جان بودن عشق مشهور جهان است

از سودای غم عشق سود طلب نکن

چرا که حاصل سودا عشق زیان است

اسرار دئلیم خلقه نمایان اولدو

هر دلبره ایسته دیم باخام قان اولدو

بوهر دنی ده بس که محنت چکدیم

قددیم بوکولوب مثال چوگان اولدو

اسرار دلم پیش خلق اشکار شد

به هر دلبر که خواستم بنگرم خون به پا شد

در این دنیای دون بس که محنت کشیدم

قدم خم همچو چوگان شد

ساچلارینا بنزتمیشم گئجه می

گل اوزاق گزمه یانیما سئوگیلیم

دوداغیندا ایتیرمیشم سوزومو

گولوشونله جانیمی ال سئوگیلیم

شبنم را به گیسویت تشبیه کردم

دور نرو بیا پیشم سئوگیلیم (یارم)

در لبهایت حرفهایم را گم کرده ام

با خنده ات جانم را بگیر سئوگیلیم ( یارم )

گوزلرینه باخاماسام

گوز نه ییمه گرک دیر

ادیین چکمز اولماسام

دیل نه ییمه گرک دیر

سه سینی ائشیتمز اولسام

یاخشی دیر بو دنیا دا تک اولسام

به چشمات نگاه نکنم

چشم به چه دردم می خورد

اسمت را بر زبان نیاورم

زبان به چه دردم می خورد

کلمه به چه دردم میخورد

صدایت را نشنوم

بهتر است که در این دنیا تک و تنها باشم

عزیزیم گول الاندا

ساچا سنبل الاندا

یاریم یادیما دوشر

الیمه گول الاندا

عزیزم وقتی گل می خرم

برای مویت سنبل می خرم

یارم به یادم میافته

زمانی که به دستم گل می گیرم.

Leave a Reply

